Natten är ung och jag ligger vaken



Första dagen med sommartid 2011. Jag sprang genom jävla snöfall och gömde mig i en solariebox. Svettades. Så som sig bör, när klockan pekar på solsken, ballerinas och kjolar. Sedan var jag hemma hos M. Det slutade med att vi satt och tittade på youtube- klipp. Inte helt ovanligt. En kväll med tv- serien "Shameless". Fy vad bra den är. Visas på Canal+ på lördagar. Kolla in den! Bästa jag tipsat om på länge.

Sedan skulle jag sova. Men fastnade i gamla bildmappar. Om man får för sig att börja blogga när man är 14 år så hinner man samla på sig en hel del bilder alltså. Och en del publiceras aldrig ens. Det är helt galet vad massa bilder jag har. Och jag är en sån där som har svårt för att slänga...

Bilderna ovan är väl från när jag var 16-17 någonting. Mer eller mindre bloggade bilder. Lär dyka upp mer i framtiden, för när hela världen där ute ligger vit/grå har jag ingen snarare lust till att knäppa nya bilder.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det bästa är att jag kommer ihåg när jeansjacka-bilden var med i ett inlägg. Kommer ihåg när du skrev om den, men det var en annan bild som också innefattade jeansjackan som ackompanjerade ovanstående jeansjacka-bild då.

2011-03-28 @ 18:10:15
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0