Going where the weather suits my clothes



Idag var det 20 grader i solen och när jag satt ute på altanen och lutade huvudet mot väggen så tyckte jag att det då och då brände till på kinderna. Det är i den stunden - när första vårvärmen kommer, som man återfår hoppet. Det är då man äntligen tänker att det inte är så jävla omöjligt att både vår och sommar snart är här på riktigt.

Visst kommer det antagligen ett antal fler snöfall och defintivt ett par regniga dagar därtill, men just nu så har jag ändå den där känslan igen, att efter så kommer solen snart att bränna på kinderna igen.




På bilden har jag på en av mina finaste långklänningar som jag skall inviga vid första riktiga sommarvärmen. Köptes på H&M i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0