Kö från gatan upp till hallen


Sitter uppe och har en lång diskussion med H om vad som är rätt och fel och hur länge saker och ting existerar och så vidare. Jag hävdar att man ytterst sällan kan hitta ett rätt eller fel, eftersom ord står mot ord och så vidare. Och att saker inte försvinner bara för att man inte tänker på dem, eller liknande. Att det jag får med mig ur den här diskussionen kommer forma mina åsikter om just det och om 50 år kommer jag kanske inte ihåg den här diksussionen men en bit av åsikten finns fortfarande kvar där.

Det är en lång diskussion med tusen argument åt femton olika håll vardera. Mitt i natten.

Tänkte i alla fall bara slänga upp en bild på ett svart tygstycke i form av kjol som jag köpte för presentkort på H&M idag. Svart, tunn, smock, lång, najs. Kostar 149 och är stora i storlekarna. Perfekt för sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0