Senaste gången jag minns var jag nog tretton år


Julsäsongen har dragit igång så jag har nu haft mina två första Lisebergsdagar för vintern. Nu kommer jag att vara ledig i typ två veckor, men jag bestämmer mig för att... Det är en bra idé att dra dit idag trots allt. Jul är rätt mysigt på Liseberg ändå, alltså. Skippar att missa det.

Har sovit alldeles för få timmar inatt också. Herregud. Missade bussen och valde istället den som går runt halva västra götaland.

Mer? Jag saknar sommar, värme, självtorkat hår, blygbrun hy, fräknar, barfota, sitta på gräsmattan och kolla på solnedgången och luftballonger, uteserveringar, långkjolar, långklänningar, sommarklackar, Oskar Linnros- hype, blommor och sommarenergin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0