En kul lista, faktiskt

De 3 senaste köpen jag gjort är svarta haremsbyxor, prickig tubtopp och grön blus
Den största kändis jag har nummer till i mobilen är taxi göteborg
Det senaste jag googlade var soundtracket till 500 days of summer
Mitt absolut sämsta köp någonsin ett par örhängen jag köpte på indiska när jag var typ nio och som gick sönder direkt (innan jag hunnit använda dem), vilket i sin tur gjorde mig helt förkrossad och ganska mycket förbannad. 40 kronor var mycket då.
I min handväska har jag just nu… Mycket men i urval en röd filofax, två par strumpor, tre busskort, plånbok, nycklar.
Min favoritgata i världen är jag tror inte att jag har någon favoritgata, tyvärr
Mitt signaturplagg jag trodde nog att det var gigantiska tröjor men det visade sig att jag även har ett öga för de tighta
Det absolut finaste/dyraste i min garderob är det finaste är absolut inte det dyraste. Men finast är nog min långkjol jag köpte i thailand, en röd klänning jag köpte i thailand och min svarta bikiniöverdel
Jag är beroende av mina nära, mat och sömn
Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: romantisk, bohemisk, osammanhängande
Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M
Jag har aldrig köpt något från Chloé
Jag fyndar bäst när jag egentligen inte har tid att shoppa
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Mary- Kate Olsen
Mitt nästa stora inköp ska bli massa grejer till tågluffen, exempelvis en riktigt trendig backpack
Min stilikon är olika från dag till dag, men kanske MKA Olsen då
I min skosamling har jag 50 par skor i en stor oorganiserad hög
Min drömväska är nog en Edith trots allt
Varje månad shoppar jag för allt mellan 100 och några tusenlappar mer (än vad jag egentligen har råd med)
På nätet shoppar jag helst just nu från H&M
Min favorit-modeblogg är Sofis Snapshots
Jag är som snyggast när jag är brun, fräknig och har nya kläder på mig
Om jag vill ha smakråd så frågar jag Haruna oftast tror jag, men det beror väl på vad saken gäller också. Jag litar på alla de nära och därmed frågar jag också alla om råd.
Mitt hår är lite mörkare än vad jag egentligen vill ha det. Solblekt nu, tack.
Mitt drömjobb är något som jag ännu inte har hittat. Men det skall bara säga klick. Skall inte behöva tänka så mycket. Då har jag hittat det rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0