Ballt (skratta)


Tiden går alldeles alldeles för fort. Snart springer vi ut i vita klänningar och hattar med våra namn på. Usch vad fruktansvärt. Jag vill hellre stanna. Vi sa det idag: vi kan ta studenten, men då vill vi komma tillbaka i höst; gå i skolan, gå på lektionerna, men slippa prov, läxor och betyg. Hade det inte vart drömmen? Svar jo.

Men i alla fall; imorgon är det dags för bal. Jag har äntligen allt fixat: från en klänning, till skor, behå, smycken, fashiontape, nagellack... puh, ja vad behöver man mer? Clutch. Och så vidare. Allt ligger redo för en riktig bal.

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Haha var min röst spännande då? ;)



Åh! Bal! Du måste lägga upp fullt med bilder sedan!



Förresten, om du har vägarna uppåt nordligare Sverige i sommar eller om jag har vägarna åt det sydligare Sverige borde vi försöka träffas tycker jag! :)

2010-05-17 @ 21:56:57
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, ja, vad jag håller med. Studentdagen längtar man massor till, men att ta studenten är något helt annat.

Hoppas du får en fin bal, min är inte förrän om tre veckor :)

Men när är det du springer ut, väldigt snart?

2010-05-17 @ 22:16:33
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0