Sammanfattande

Har året varit bra? Det bästa någonsin.
Höll du några utav dina nyårslöften? Nej, inte denna gången. Jag skulle lära mig åka rullskridskor, men tiden gick alldeles för fort.
Tror du 2011 kommer bli lika bra? Jag hoppas på att 2010 bara var början.
Vad kommer du sakna från 2010? Allt. Resorna. Sommaren. Varenda dag, faktiskt.
Nämn en positiv sak från 2010? Bara en? Alla människor.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, fika och fest.
Finns det någonting du ångrar med 2010? Nej, det har vart perfect.
Lärde du dig något nytt under 2010? Ja, alltifrån hur man mjukglass (eller fyra på en gång) till om myror har näsor.
Bästa köpet? Långklänningarna.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 juni (studenten). Var som hände är lite suddigt. Men datumet kommer jag ihåg.
Dog någon som stod dig nära? Nej, för en gångs skull, haha.
Vilka länder besökte du? Thailand, Danmark, Nederländerna, Frankrike, Italien, Kroatien, Österrike, Tyskland...
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. För många för att nämna här.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja. Det hände ju en olycka här häromveckan. När jag halkade och slog sönder svanskotan lite.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tusen gånger gladare.
Hur tillbringade du julen? Dan före dopparedagen på jobbet. Julafton med familj. Juldagen med vänner. Perfekt!
Favoritprogram på tv? Gossip Girl och True Blood.
Bästa boken du läste i år? Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini
Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familjen, och sedan var det fest med jobbet. Champagne och rosé!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Långt. Som i långa kjolar, långa klänningar, långa tröjor... allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0