Nu


Har tröttnat på nätter. Nätter som brukade vara min guldtid. Då jag kunde sitta och spana nätet runt, skriva de bästa texterna, göra allt som jag aldrig annars hinner eller har ursäkter för. Nu vill jag bara att det skall vara dag dygnet runt, så jag kan göra allt som måste hinnas då också. Det vill säga; vara ute och njuta av solen, prova igenom hela garderoben, äta, umgås och lyssna. För inte kan jag sova heller. Är så fruktansvärt rastlös.

Imorgon tänker jag prova igenom hela garderoben. Fotografera. Och inviga ny kategori... Garderoben, heter den, passande nog.

Kommentarer
Postat av: E V E L Y N

Tack så mycket(=<3

2010-04-07 @ 20:41:29
URL: http://eveelyns.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska vi bevaka varann på BL? www.lanjas.blogg.se

2010-04-07 @ 21:16:24
Postat av: Erika

sv: Tack så jätte mycket. Vad glad jag blir av såna små men vackra ord! :)

2010-04-07 @ 23:29:22
URL: http://propertyoferika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0