Jag startar en blogg

Jag kunde bara inte hålla mig. Sådan här längtan efter att blogga har jag inte känt på säkert ett år. Så jag kunde bara inte hålla mig.

Den får börja såhär. Enkel och dan. Har massor att visa upp och blogga om sedan sist. Vi får se hur den här bloggen skall komma att bli, men den kommer att bli bra. Det kan jag lova er. Taggad, taggad, taggad.

Det blir antagligen en himlans massa bilder, en hel del text och väldigt mycket härlig känsla i alla fall. Hur kan det gå fel, såhär på vårkanten och allt?

Jag startar en blogg, och hoppas verkligen att du hänger med som läsare!

/B


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: Åh! Du är tillbaka! Så himla himla bra, jag har längtat efter detta! :D



(för du är liksom min bloggförebild)

2010-04-07 @ 22:09:57
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0