The rythm of the night, my life


Jag har legat sjuk i ett par dagar nu, så när energin är påväg tillbaka... städar jag mtt rum. Hittar massa gamla saker längst in i skåp och längst ner i lådor. Dagbok från när jag var 12-13 (mest skrämmande), porfolio från Foto A med fina analoga foton, Frölundas matchprogram från många år tillbaka, jättegamla tal jag hållt i skolan... En del skulle säkerligen kalla allt detta för skräp, men för mig är det en guldgruva. En guldrgruva som försenar städandet med timmar visserligen, men som gör det hela en massa mycket roligare.

Skall snart försöka ta tag i den där garderoben också. När jag så småningom (om timmar eller dagar) är färdig med den kan jag ju börja visa upp saker jag har shoppat det senaste. Det är rätt mycket... är jag rädd. Uh. Vem sa att det var billigt att shoppa på budget- kedjor?

Kommentarer
Postat av: Jossan

svar: Nämen, tack detsamma! Tycker det är fasligt dåligt uppdatering på denna blogg, vart är du? Dock är det roligt när du väl uppdaterar - guldkorn i vardagen!

2011-02-11 @ 18:28:57
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: rim

synd att du är sjuk krya på dig

BTW nice blogg

2011-02-11 @ 20:07:40
URL: http://firstdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0