All the colorful days my friend




1: Köpte den här för några veckor sedan, kanske någon månad sedan. Vogue Paris, Collections. Jag jobbade rätt mycket under modeveckorna i höstas, så den här är världens grej verkligen. Alla kollektioner samlade. Kan man sitta och spana in alla favoriter. Skall försöka sno ihop någon moodboard på vad som är mina favoritkollektioner inför våren och lägga upp här. Kanske imorgon?

2: När vårkänslan inte kommer ute, får man pyssla ihop den själv. Jag har hängt fram lite vårkläder på klädställningen och lagt fram vårskorna också. De gröna på främre raden har samma nyans som ärtor och kommer bli hur fina som helst i vår. Köpte dem i början av januari på H&M. Har i efterhand sett att dem kommit in i typ mullvad och lite andra nyanser också, men jag gillar dem gröna bäst. Spring och kolla om dem finns kvar, vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0