You think you are a moviestar


Jag har blivit bra på att falla för reklam. Och det har visat sig vara en bra grej, för reklamen jag faller för gör reklam för fantastiska saker. Först easy tone- skorna som har fått mig att gå ut dubbelt så mycket som jag gör under ett år totalt - hittills. Och idag köpte jag Max Factors Lip Finity Lasting Lip Tint. Hade fått för mig att det typ var samma konsistens som ett strävare läppstift, fast i form av en penna. Istället är det snarare en tuschpenna som man målar med på läpparna. Jag köpte nyans nummer 03, vilket är en nyans som ligger precis på gränsen mellan röd och mörk hallonrosa. Det blev himla fint, matt och verkar sitta som berget.

Finns just nu på H&M för bara 99:-. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 16:36:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0