För jag kan göra det som ingen gjort


Den här dagen har vart så härlig. Vaknade och städade upp lite efter nattens altanhäng. Stekte ägg och åt frukost med mina tre finaste fina vänner. De drog till jobbet, jag drog till solstolen två meter bort. Låg och lyssnade på Veronica Maggio på repeat, taggar inför hennes Lisebergs- spelning redan nu.

Hängde upp den thailändska hängmattan. Som är som en vanlig hängmatta förrutom att den inte har någon ram, och därför sjunker man ner mellan tygerna som i en påse. Vilket är skitskönt när man, som jag på bilden ovan, läser en bok exempelvis. Slipper man tycka att solen är jobbig (det är aldrig kul).

Efter lite läsning där åt jag en jättelång middag med familjen. Grillade revbensspjäll och hasselbackspotatis. Blev mätt på två minuter, mölade i nästan en timma. Älskar sådana middagar.

Matkoma, så gick ner och la mig i hängmattan igen och somnade bums. Låg där och sov i två timmar. Hör ni hur fantastiskt härligt det var?

Den här dagen var ju bara bra på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0