Allt är så långt bort


Idag har jag träffat finfin vän som varit bortrest alldeles för många månader. Träffade fler finfina vänner också. Sedan gick jag hem och tog en välbehövd dusch (kände mig som en ensamstående trebarnsmorsa hela dagen). Därefter tryckte jag i mig Ben&Jerrys nya peace- glass och läste igenom Egoboost Magazine som var riktigt inspirerande! Gillar. Grymma tjejer bakom den tidningen. Älskar redaktionschef Josefin Knaves blogg också.

Nu har jag bakat hemmagjorda vitlöksbröd (skrivar baguetter, sätter ugnen på 250 grador, blandar någon deciliter smör med 3-4 vitlöksklyftor, smörar baguettebitarna, slänger in i ugnen i tio minuter, klart). Smaskens. Tänker slänga mig i soffan och halvt kolla på datorn och halvt på TV:n. Lungt och skönt. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0