Never say never


Önskar att jag kunde få resa någonstans. Högst upp på önskelistan står alltid alltid Rai Leh i Thailand. Jag mår aldrig så bra som jag mår när jag är där. Annars pratade jag med min vän som är Au Pair vid utkanten av New York nu. Hur najs? Jag är avundsjuk. Men just nu hade vart som helst utanför Sveriges (eller tja, nordens) gränser vart helt underbart. Någonting nytt och vackert. Dit vill jag.

Men just nu får jag nöja mig med att försöka få till ett körkort så jag åtminstone kan resa till jobbet själv (; Haha. Jag jobbar på! Hopp.

Och just det! Bilden är från FlickR men dum som jag är så har jag glömt vem det är som har tagit just denna bild. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0