Stupid is as stupid does


Efter ett par hektiska veckor tänker jag åtminstone för en kväll ta det lite lugnare. Det blir världens bästa film Forrest Gump och godis framför TV:n. Imorgon jobbar jag relativt tidigt, så måste ju vara pigg till dess! :)
    Och bästa tipset till er då: antingen se filmen, eller (och?) bläddra igenom memorable quotes från filmen på IMBD. Klicka här. En himla massa fint. 

Jag är just nu lite extra nöjd för jag har städat mitt rum för första gången på cirka 2 månader. Och det syntes. Innan alltså.
     Jag köpte en liten anordning att ha på nattduksbordet på indiska idag också. Skall försöka knäppa en bild. kanske på fredag, då jag är ledig (: You'll never know. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Den filmen är förevigt fastklistrad på min feel-good-lista :) Gör vilken ledsen kväll som helst bättre!

2010-05-17 @ 14:32:38
URL: http://sorlinmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0