Nu: icke frisk, sjuk

Rök på världens värsta förkylning. Det var nästan så illa att det var jobbigt att prata. Som tur är så har det redan börjat lugna ner sig, jag som brukar gå runt med förkylningar hur länge som helst. Men jag gav mig den på att bli frisk fort som attan - hostmedicin, halstabletter, nässpray, varm saft, vatten...

Så, nu skall jag bara bli av med det sista, sedan jag man leva lite normalare snart igen (;

Imorgon är jag helt ledig så jag skall antagligen tillägna en del av dagen åt plugg åtminstone. Annars så behöver mitt rum en rejäl genomgång.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack söte :) det tror jag verkligen!

2010-05-02 @ 10:27:44
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0