Sunshine

Sidär, nu är jag tillbaka i Sverige. Just nu fylld med någon sorts blandning av jättemycket ångest för att jag inte är kvar där - europa, blandat med massa förväntan på vad som komma skall, energi för ett soligt sverige och trötthet för massa spänning som släpper. Eller tar vid.

Vi har haft det helt fantastiskt på vår tågluff genom Europa och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv. De där minnena jag har kommer jag bädda in mitt hjärta i så länge jag lever, för det får mig att må så jävla gutt. Vi var tillbaka i Göteborg vid 12 imorse och sedan dess har jag duschat, tvättat, ätit, pratat och redigerat en jävla massa bilder. Ger er ett smakprov nedan, från igårkväll då vi poserade glatt framför självutlösaren.

Men nu drar vi igång den här bloggen igen tycker jag! Back to sunshine street.

Kayärmin

Kommentarer
Postat av: kay

du är min

2010-07-01 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0