Separera


Idag har jag slängt och shoppat. Tio par skor åker i bingen, vilket är ganska mycket olikt mig. Separationsångesten är på topp häröver. Men så shoppade jag tre par nya, så antalet skor ligger fortarande över 40. Dock har jag kommit till den punkten nu då 40 par skor löjligt nog inte känns som speciellt många...

Köpte tre riktigt fina par på skopunkten i alla fall. De ovan Var anledningen till varför jag åkte dit från första början. Palladium- kopiorna som är så jävla mycket snyggare än orginalet. Mycket finare färg, om ni frågar mig. Den är lite mer åt det gräddigare, lite canvas(öh)aktiga hållet. Ni fattar ingenting just nu, men spana in dem. Jag köpte även ett par gyllene gladiatorer och ett par nitiga saker som jag måste fota och visa er för dem är typ obeskrivliga. Jag köpte också en randig volangig klänning och två linnen. Men dem får ni se på en annan dag

för jag har bestämt att jag skall utmana mig själv i konsten att fotografera outfits så ofta som möjligt. Som vi alla vet är min vinterstil tyvärr inte speciellt mycket att hänga i granen, men på sommaren är det typ 1000 gånger roligare att klä sig så jag skall försöka visa upp en del de närmaste månaderna hade jag tänkt. Först ut är dagens som består av en klänning jag roffade åt mig när mamma städade ur sin garderob för ett halvår sedan. Det är jordgubbar och körsbär på, och den skriker sommar. Gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0