My heels are killing me


1: Jag är en mycket lat människa. Jag orkar inte ens ställa mig upp och knäppa en dagens outfit. Det som egentligen är så mycket roligare under sommarmånaderna. Men ni får se det såhär istället. Ikväll skall jag på inflyttniningsfest hos min kompis som har flyttat ihop med sin kille. Skall bli sjukt roligt, var så längesedan jag träffade henne också, efter tågluffen och sådär.
     Jag kör på lite snedfläta, örhängen från Thailand, armband som jag fick i present av mamma i förrgår (från Baglady). Och klänningen är en skjortvariant med världens finaste skärning som ni kan skymta på andra bilden.

2: Igår var jag i Alingsås och firade en vän som fyllt 19. Mycket mysigt med mat och prat i trädgården. Och myggor. Jag har cirka 154 myggbett på min axel, ett vid hårfästet och ett på ögonlocket som jag hoppas att jag har lyckats sminka över så mycket som möjligt.

3: Är fullständigt förälskad i Robyns nya platta. Don't fucking tell me what to do och Dancing on my own är riktiga rumpskakare. Och så jävla bra i övrigt också. Jag lyssnar på Bodytalk pt.1 och slänger in lite Oskar Linnros (trodde jag aldrig) och Usher. Hör och häpna. Vad fan händer med min musiksmak?

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Tack så galet mycket!! Följde eran Europablogg, måste varit så himla roligt! :D Jag är avundsjuk på dig! :D



Robyn var grym på Peace också! ;D

2010-07-04 @ 21:59:51
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0