Skäms/tipsar


Alltså. Här kommer något som jag aldrig hela mitt liv trodde att jag skulle skriva på denna blogg. KappAhl. Vad fan händer där?

Jag fick för mig att jag skulle springa in och kolla in en bikini jag hade sett på någon blogg. Så för första gången sedan jag var typ 12 år satte jag fötterna innanför väggarna på en KappAhl- butik. Bikinin fanns ju givetvis inte, men accessoarrean slog emot som en stormvind. Jag hittade hatten på bilderna ovan och två sjuuukt snygga hårband. Totalsumma 50 spänn. Jag och mina systrar smög ut ur butiken igen, nöjda med våra köp men lite halvt embaressed över våra KappAhl- påsar.

Senare på kvällen träffar jag min kära vän Kay, som är klädd i tidernas vackraste långklänning. Såg ut som en älva. Och hon visar flera fynd på mobilen. Snygga kavajer och grejer. Alltså, KappAhl där också. Jag trodde verkligen aldrig att den butiken skulle göra något snyggt igen. Aldrig.

Och de är inte alls tillbaka ännu. Men - herrejävlarjagförstårinteattjagskriver detta - de är på god väg alltså.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hm.. då måste jag besöka KappAhl snarast! Galet snygg bild på dig med hatten iaf!

2010-08-02 @ 14:24:10
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker verkligen om dina bilder, de känns så professionella på något vis.

2010-08-05 @ 19:16:38
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0